+420 731 547 847 Navigace

Základní informace

Provozní řád

HAUSBOATY YPSILON GOLF LIBEREC

Provozovatel
YPSILON GOLF LIBEREC a.s.
Ke Klubu 17, 463 31 Mníšek, Fojtka
IČ: 25468057
DIČ: CZ25468057
V zastoupení: Ing. Tomáš Stránský – člen představenstva

Preambule

Vážení hosté, tímto žádáme o dodržování pokynů uvedených v provozním řádu Hausboatů a věříme, že se níže uvedená omezení setkají s Vaším pochopením.

Kategorie zařízení: Pronájem Hausboatů, kapacita 40 lůžek, 10 Hausboatů se sociálním zařízením.

Rozsah provozovaných služeb: pouze sezónní provoz.

Vybavení Hausboatu: čtyři lůžka, toaleta, sprchový kout, podlahové vytápění, lednice, wifi, terasa.

Příjezd a Odjezd

Při příjezdu je nutné se odbavit na recepci resortu.

Nalodění – je možné od 16:00 – 19:00 hodin.
Vylodění – je možné do 10:00 hodin. Pozdější check-out je za příplatek dle aktuálního ceníku resortu.

Host bude ubytován po předložení a zapsání platného dokladu totožnosti.
Při počátku ubytování přebírá host hausboat bez závad, případné závady je povinen oznámit na recepci.
Pokud dojde k poškození hausboatu z nedbalosti nebo úmyslně, je host povinen škodu nahradit.

Povinnosti hosta

Host nesmí bez souhlasu vedení resortu přemisťovat vybavení, provádět jakékoliv úpravy ani jakékoliv zásahy do elektrické sítě nebo jiné instalace.

Host je povinen udržovat pořádek a čistotu, jak na hausboatu, tak v přilehlém okolí.

V celém areálu je přísný zákaz rozdělávání otevřeného ohně.

V době od 22 hodin do 6 hodin je host povinen dodržovat noční klid.
V pokoji může host přijímat návštěvy neubytovaných osob pouze se souhlasem recepce.

Ponechání cenností, peněz a dokladů na hauboatech pouze na vlastní nebezpečí.

Domácí mazlíčci nejsou povoleni.

Hausboat je zcela nekuřácký.

Do lodního záchodu nepatří nic jiného krom toaletního papíru.

Ubytováním v resortu host potvrzuje, že se seznámil s tímto ubytovacím řádem. Host je povinen dodržovat ustanovení ubytovacího řádu a souhlasí s plněním povinností podle tohoto řádu.

Při nedodržení provozního řádu je obsluha oprávněna zrušit hostu ubytování s tím, že host uhradí poskytnuté služby.

Platba – Storno podmínky

Způsob úhrady za ubytování proběhne dle domluvy, a to hotově, platební kartou nebo lze uhradit předem bankovním převodem.

Pobyt předem rezervovaného hausboatu lze zrušit před příjezdem:

– Do 8 dnů před příjezdem bez poplatků
– 7 dnů a méně 100 % z částky za první noc pobytu
– V případě zrušení rezervace během započatého pobytu 100% ze zbylých rezervovaných nocí.
Storno poplatek je kalkulován z provedené rezervace v pultových cenách ubytování, pokud nebylo stanoveno jinak.

Děti do 6 let včetně mají v doprovodu dospělé osoby pobyt zdarma.

Přistýlky nejsou možné

Úklid

Denní úklid spočívá ve vynášení odpadků a úklid hrubého nepořádku. Jednou za tři dny probíhá výměna ložního prádla. Po skončení pobytu se uklízí a dezinfikuje Hausboat kompletně.
Na žádost hosta se provádí úklid dříve, dle potřeby.

Ve Fojtce dne 30. 4. 2021

VŠEOBECNÉ OBCHODNÍ PODMÍNKY – BOOKOLO rezervační systém

obchodní společnost YPSILON GOLF LIBEREC a.s.,

se sídlem ulice Ke Klubu 17, PSČ 463 31, Mníšek, identifikační číslo: 25468057,
zapsané v obchodním rejstříku vedeném u Krajského soudu v Ústí nad Labem, oddíl B vložka 1477 pro aktivním provozování golfové hry, rozvoji a propagaci golfu jako prostředku aktivního odpočinku, zajišťování sportovní činnosti svých členů, rozšiřování nabídky služeb spojených s ubytováním na hausboatech.

ÚVODNÍ USTANOVENÍ

1.1.     Tyto obchodní podmínky (dále jen „obchodní podmínky“) obchodní společnosti YPSILON GOLF LIBEREC a.s., se sídlem Ke Klubu 17, 46331, Mníšek, identifikační číslo: 25468057 zapsané v obchodním rejstříku vedeném u Krajského soudu v Ústí nad Labem, oddíl B vložka 1477 (dále jen „prodávající“) upravují v souladu s ustanovením § 1751 odst. 1 zákona č. 89/2012 Sb., občanský zákoník (dále jen „občanský zákoník“) vzájemná práva a povinnosti smluvních stran vzniklé v souvislosti nebo na základě kupní smlouvy (dále jen „kupní smlouva“) uzavírané mezi prodávajícím a jinou fyzickou osobou (dále jen „kupující“) prostřednictvím webových stránek Bookolo. Webové strányk Bookolo jsou prodávajícím provozovány na webové stránce umístěné na internetové adrese ygolf.cz/rezervace-ubytovani (dále jen „webová stránka“), a to prostřednictvím rozhraní webové stránky (dále jen „webové rozhraní obchodu“).
1.2.     Obchodní podmínky se nevztahují na případy, kdy osoba, která má v úmyslu nakoupit zboží/služby od prodávajícího, je právnickou osobou či osobou, jež jedná při objednávání zboží/služby v rámci své podnikatelské činnosti nebo v rámci svého samostatného výkonu povolání.
1.3.     Ustanovení odchylná od obchodních podmínek je možné sjednat v kupní smlouvě. Odchylná ujednání v kupní smlouvě mají přednost před ustanoveními obchodních podmínek.
1.4.     Ustanovení obchodních podmínek jsou nedílnou součástí kupní smlouvy. Kupní smlouva a obchodní podmínky jsou vyhotoveny v českém jazyce. Kupní smlouvu lze uzavřít v českém jazyce.
1.5.     Znění obchodních podmínek může prodávající měnit či doplňovat. Tímto ustanovením nejsou dotčena práva a povinnosti vzniklá po dobu účinnosti předchozího znění obchodních podmínek.

UŽIVATELSKÝ ÚČET

2.1.     Na základě registrace kupujícího provedené na webové stránce může kupující přistupovat do svého uživatelského rozhraní. Ze svého uživatelského rozhraní může kupující provádět objednávání zboží/služeb (dále jen „uživatelský účet“). V případě, že to webové rozhraní obchodu umožňuje, může kupující provádět objednávání zboží/služeb též bez registrace přímo z webového rozhraní obchodu.
2.2.     Při registraci na webové stránce a při objednávání zboží/služeb je kupující povinen uvádět správně a pravdivě všechny údaje. Údaje uvedené v uživatelském účtu je kupující při jakékoliv jejich změně povinen aktualizovat. Údaje uvedené kupujícím v uživatelském účtu a při objednávání zboží/služeb jsou prodávajícím považovány za správné.
2.3.     Přístup k uživatelskému účtu je zabezpečen e-mailem kupujícího a číslem rezervace. Kupující je povinen zachovávat mlčenlivost ohledně informací nezbytných k přístupu do jeho uživatelského účtu.
2.4.     Kupující není oprávněn umožnit využívání uživatelského účtu třetím osobám.
2.5.     Prodávající může zrušit uživatelský účet, a to zejména v případě, kdy kupující svůj uživatelský účet déle než 1 rok nevyužívá, či v případě, kdy kupující poruší své povinnosti z kupní smlouvy (včetně obchodních podmínek).
2.6.     Kupující bere na vědomí, že uživatelský účet nemusí být dostupný nepřetržitě, a to zejména s ohledem na nutnou údržbu hardwarového a softwarového vybavení prodávajícího, popř. nutnou údržbu hardwarového a softwarového vybavení třetích osob.

UZAVŘENÍ KUPNÍ SMLOUVY

3.1.     Veškerá prezentace zboží/služeb umístěná ve webovém rozhraní je informativního charakteru a prodávající není povinen uzavřít kupní smlouvu ohledně tohoto zboží/služeb. Ustanovení § 1732 odst. 2 občanského zákoníku se nepoužije.
3.2.     Webové rozhraní obsahuje informace o zboží/službách, a to včetně uvedení cen jednotlivého zboží/služeb. Ceny zboží/služeb jsou uvedeny včetně daně z přidané hodnoty a všech souvisejících poplatků. Ceny zboží/služeb zůstávají v platnosti po dobu, kdy jsou zobrazovány ve webovém rozhraní. Tímto ustanovením není omezena možnost prodávajícího uzavřít kupní smlouvu za individuálně sjednaných podmínek.
3.3.     Webové rozhraní obsahuje také informace o nákladech spojených s balením a dodáním zboží/služeb či voucherů na služby. Informace o nákladech spojených s balením a dodáním zboží/služeb uvedené ve webovém rozhraní platí pouze v případech, kdy je zboží/služby doručováno v rámci území České republiky.
3.4.     Pro objednání zboží/služeb vyplní kupující objednávkový formulář ve webovém rozhraní obchodu. Objednávkový formulář obsahuje zejména informace o:
3.4.1.  objednávaném zboží/služeb (objednávané zboží/služby „vloží“ kupující do elektronického nákupního košíku webového rozhraní obchodu),
3.4.2.  způsobu úhrady kupní ceny zboží/služeb, údaje o požadovaném způsobu doručení objednávaného zboží/služeb a
3.4.3.  informace o nákladech spojených s dodáním zboží/služeb (dále společně jen jako „objednávka“).
3.5.     Před zasláním objednávky prodávajícímu je kupujícímu umožněno zkontrolovat a měnit údaje, které do objednávky kupující vložil, a to i s ohledem na možnost kupujícího zjišťovat a opravovat chyby vzniklé při zadávání dat do objednávky. Objednávku odešle kupující prodávajícímu kliknutím na tlačítko „Objednat nebo Závazně objednat“. Údaje uvedené v objednávce jsou prodávajícím považovány za správné. Prodávající neprodleně po obdržení objednávky toto obdržení kupujícímu potvrdí elektronickou poštou, a to na adresu elektronické pošty kupujícího uvedenou v uživatelském rozhraní či v objednávce (dále jen „elektronická adresa kupujícího“).
3.6.     Prodávající je vždy oprávněn v závislosti na charakteru objednávky (množství zboží/služby, výše kupní ceny, předpokládané náklady na dopravu) požádat kupujícího o dodatečné potvrzení objednávky (například písemně či telefonicky).
3.7.     Smluvní vztah mezi prodávajícím a kupujícím vzniká doručením přijetí objednávky (akceptací), jež je prodávajícím zasláno kupujícímu elektronickou poštou, a to na adresu elektronické pošty kupujícího.
3.8.     Kupující souhlasí s použitím komunikačních prostředků na dálku při uzavírání kupní smlouvy. Náklady vzniklé kupujícímu při použití komunikačních prostředků na dálku v souvislosti s uzavřením kupní smlouvy (náklady na internetové připojení, náklady na telefonní hovory) si hradí kupující sám, přičemž tyto náklady se neliší od základní sazby.

CENA ZBOŽÍ/SLUŽEB A PLATEBNÍ PODMÍNKY

4.1.     Cenu zboží/služeb a případné náklady spojené s dodáním zboží/služeb dle kupní smlouvy může kupující uhradit prodávajícímu následujícími způsoby:
 v hotovosti v provozovně prodávajícího na adrese Ke Klubu 17, 46331 Mníšek;
 v hotovosti na dobírku v místě určeném kupujícím v objednávce;
 bezhotovostně převodem na účet prodávajícího 17186083/0300 vedený u společnosti Československá obchodní banka a.s. (dále jen „účet prodávajícího“);
 bezhotovostně prostřednictvím platebního systému GP Webpay;
 bezhotovostně platební kartou.
4.2.     Společně s kupní cenou je kupující povinen zaplatit prodávajícímu také náklady spojené s balením a dodáním zboží/služeb ve smluvené výši. Není-li uvedeno výslovně jinak, rozumí se dále kupní cenou i náklady spojené s dodáním zboží/služeb.
4.3.     Prodávající nepožaduje od kupujícího zálohu či jinou obdobnou platbu. Tímto není dotčeno ustanovení čl. 4.6 obchodních podmínek ohledně povinnosti uhradit kupní cenu zboží/služeb předem.
4.4.     V případě platby v hotovosti či v případě platby na dobírku je kupní cena splatná při převzetí zboží/služeb. V případě bezhotovostní platby je kupní cena splatná do 7 dnů od uzavření kupní smlouvy.
4.5.     V případě bezhotovostní platby je kupující povinen uhrazovat kupní cenu zboží/služeb společně s uvedením variabilního symbolu platby. V případě bezhotovostní platby je závazek kupujícího uhradit kupní cenu splněn okamžikem připsání příslušné částky na účet prodávajícího.
4.6.     Prodávající je oprávněn, zejména v případě, že ze strany kupujícího nedojde k dodatečnému potvrzení objednávky (čl. 3.6), požadovat uhrazení celé kupní ceny ještě před odesláním zboží/služeb kupujícímu. Ustanovení § 2119 odst. 1 občanského zákoníku se nepoužije.
4.7.     Případné slevy z ceny zboží/služeb poskytnuté prodávajícím kupujícímu nelze vzájemně kombinovat.
4.8.     Je-li to v obchodním styku obvyklé nebo je-li tak stanoveno obecně závaznými právními předpisy, vystaví prodávající ohledně plateb prováděných na základě kupní smlouvy kupujícímu daňový doklad – fakturu. Prodávající je plátcem daně z přidané hodnoty. Daňový doklad – fakturu vystaví prodávající kupujícímu po uhrazení ceny zboží/služeb a zašle jej v elektronické podobě na elektronickou adresu kupujícího.
4.9.    Kupující je povinen i v režimu „platby na splátky“ či „pravidelná fakturace“ zaplatit celou službu, a to i v případě ukončení služby z jakéhokoliv důvodu před dnem splatnosti poslední splátky. Platnost všech voucherů je do 30.11.2022.

ODSTOUPENÍ OD KUPNÍ SMLOUVY

5.1.     Kupující bere na vědomí, že dle ustanovení § 1837 občanského zákoníku, nelze mimo jiné odstoupit od kupní smlouvy o dodávce zboží/služeb, které bylo upraveno podle přání kupujícího nebo pro jeho osobu, od kupní smlouvy o dodávce zboží/služeb, které podléhá rychlé zkáze, jakož i zboží/služeb, které bylo po dodání nenávratně smíšeno s jiným zbožím/službami, od kupní smlouvy o dodávce zboží/služeb v uzavřeném obalu, které spotřebitel z obalu vyňal a z hygienických důvodů jej není možné vrátit a od kupní smlouvy o dodávce zvukové nebo obrazové nahrávky nebo počítačového programu, pokud porušil jejich původní obal.
5.2.     Nejedná-li se o případ uvedený v čl. 5.1 či o jiný případ, kdy nelze od kupní smlouvy odstoupit, má kupující v souladu s ustanovením § 1829 odst. 1 občanského zákoníku právo od kupní smlouvy odstoupit, a to do čtrnácti (14) dnů od převzetí zboží/služeb, přičemž v případě, že předmětem kupní smlouvy je několik druhů zboží/služeb nebo dodání několika částí, běží tato lhůta ode dne převzetí poslední dodávky zboží/služeb. Odstoupení od kupní smlouvy musí být prodávajícímu odesláno ve lhůtě uvedené v předchozí větě. Pro odstoupení od kupní smlouvy může kupující využit vzorový formulář poskytovaný prodávajícím, jenž tvoří přílohu obchodních podmínek.  Odstoupení od kupní smlouvy může kupující zasílat mimo jiné na adresu provozovny prodávajícího či na adresu elektronické pošty prodávajícího info@ygolf.cz.
5.3.     V případě odstoupení od kupní smlouvy dle čl. 5.2 obchodních podmínek se kupní smlouva od počátku ruší. Zboží/služeb musí být prodávajícímu vráceno do čtrnácti (14) dnů od odstoupení od smlouvy prodávajícímu. Odstoupí-li kupující od kupní smlouvy, nese kupující náklady spojené s navrácením zboží/služeb prodávajícímu, a to i v tom případě, kdy zboží/služeb nemůže být vráceno pro svou povahu obvyklou poštovní cestou.
5.4.     V případě odstoupení od smlouvy dle čl. 5.2 obchodních podmínek vrátí prodávající peněžní prostředky přijaté od kupujícího do čtrnácti (14) dnů od odstoupení od kupní smlouvy kupujícím, a to stejným způsobem, jakým je prodávající od kupujícího přijal. Prodávající je taktéž oprávněn vrátit plnění poskytnuté kupujícím již při vrácení zboží/služeb kupujícím či jiným způsobem, pokud s tím kupující bude souhlasit a nevzniknou tím kupujícímu další náklady. Odstoupí-li kupující od kupní smlouvy, prodávající není povinen vrátit přijaté peněžní prostředky kupujícímu dříve, než mu kupující zboží/služeb vrátí nebo prokáže, že zboží/služeb podnikateli odeslal.
5.5.     Nárok na úhradu škody vzniklé na zboží/služeb je prodávající oprávněn jednostranně započíst proti nároku kupujícího na vrácení kupní ceny.
5.6.     Do doby převzetí zboží/služeb kupujícím je prodávající oprávněn kdykoliv od kupní smlouvy odstoupit. V takovém případě vrátí prodávající kupujícímu kupní cenu bez zbytečného odkladu, a to bezhotovostně na účet určený kupujícím.
5.7.    Je-li společně se zbožím/službami poskytnut kupujícímu dárek, je darovací smlouva mezi prodávajícím a kupujícím uzavřena s rozvazovací podmínkou, že dojde-li k odstoupení od kupní smlouvy kupujícím, pozbývá darovací smlouva ohledně takového dárku účinnosti a kupující je povinen spolu se zbožím/službami prodávajícímu vrátit i poskytnutý dárek.
5.8. Je-li zbožím / službami dárkový poukaz (voucher), je jeho platnost vždy do 31.12. roku, ve kterém byl vystaven, nebo nejdéle 12 měsíců od data zakoupení.
5.9. Je-li zbožím / službami členský poplatek na daný rok, tento není dle VOP a stanov klubu refundovatelný.

PŘEPRAVA A DODÁNÍ ZBOŽÍ/SLUŽEB

6.1.     V případě, že je způsob dopravy smluven na základě zvláštního požadavku kupujícího, nese kupující riziko a případné dodatečné náklady spojené s tímto způsobem dopravy.
6.2.     Je-li prodávající podle kupní smlouvy povinen dodat zboží/služeb na místo určené kupujícím v objednávce, je kupující povinen převzít zboží/služeb při dodání.
6.3.     V případě, že je z důvodů na straně kupujícího nutno zboží/služeb doručovat opakovaně nebo jiným způsobem, než bylo uvedeno v objednávce, je kupující povinen uhradit náklady spojené s opakovaným doručováním zboží/služeb, resp. náklady spojené s jiným způsobem doručení.
6.4.     Při převzetí zboží/služeb od přepravce je kupující povinen zkontrolovat neporušenost obalů zboží/služeb a v případě jakýchkoliv závad toto neprodleně oznámit přepravci. V případě shledání porušení obalu svědčícího o neoprávněném vniknutí do zásilky nemusí kupující zásilku od přepravce převzít.
6.5.     Další práva a povinnosti stran při přepravě zboží/služeb mohou upravit zvláštní dodací podmínky prodávajícího, jsou-li prodávajícím vydány.

PRÁVA Z VADNÉHO PLNĚNÍ

7.1.     Práva a povinnosti smluvních stran ohledně práv z vadného plnění se řídí příslušnými obecně závaznými předpisy (zejména ustanoveními § 1914 až 1925, § 2099 až 2117 a § 2161 až 2174 občanského zákoníku).
7.2.     Prodávající odpovídá kupujícímu, že zboží/služeb při převzetí nemá vady. Zejména prodávající odpovídá kupujícímu, že v době, kdy kupující zboží/služeb převzal:
7.2.1.  má zboží/služeb vlastnosti, které si strany ujednaly, a chybí-li ujednání, má takové vlastnosti, které prodávající nebo výrobce popsal nebo které kupující očekával s ohledem na povahu zboží/služeb a na základě reklamy jimi prováděné,
7.2.2.  se zboží/služeb hodí k účelu, který pro jeho použití prodávající uvádí nebo ke kterému se zboží/služeb tohoto druhu obvykle používá,
7.2.3.  zboží/služeb odpovídá jakostí nebo provedením smluvenému vzorku nebo předloze, byla-li jakost nebo provedení určeno podle smluveného vzorku nebo předlohy,
7.2.4.  je zboží/služeb v odpovídajícím množství, míře nebo hmotnosti a
7.2.5.  zboží/služeb vyhovuje požadavkům právních předpisů.
7.3.     Ustanovení uvedená v čl. 7.2 obchodních podmínek se nepoužijí u zboží/služeb prodávaného za nižší cenu na vadu, pro kterou byla nižší cena ujednána, na opotřebení zboží/služeb způsobené jeho obvyklým užíváním, u použitého zboží/služeb na vadu odpovídající míře používání nebo opotřebení, kterou zboží/služeb mělo při převzetí kupujícím, nebo vyplývá-li to z povahy zboží/služeb.
7.4.     Projeví-li se vada v průběhu šesti měsíců od převzetí, má se za to, že zboží/služeb bylo vadné již při převzetí.
7.5.     Práva z vadného plnění uplatňuje kupující u prodávajícího na adrese jeho provozovny, v níž je přijetí reklamace možné s ohledem na sortiment prodávaného zboží/služeb, případně i v sídle nebo místě podnikání. Za okamžik uplatnění reklamace se považuje okamžik, kdy prodávající obdržel od kupujícího reklamované zboží/služeb.
7.6.     Další práva a povinnosti stran související s odpovědností prodávajícího za vady může upravit reklamační řád prodávajícího.

DALŠÍ PRÁVA A POVINNOSTI SMLUVNÍCH STRAN

8.1.     Kupující nabývá vlastnictví ke zboží/služeb zaplacením celé kupní ceny zboží/služeb.
8.2.     Prodávající není ve vztahu ke kupujícímu vázán žádnými kodexy chování ve smyslu ustanovení § 1826 odst. 1 písm. e) občanského zákoníku.
8.3.     Mimosoudní vyřizování stížností spotřebitelů zajišťuje prodávající prostřednictvím elektronické adresy info@ygolf.cz. Informaci o vyřízení stížnosti kupujícího zašle prodávající na elektronickou adresu kupujícího.
8.4.     Prodávající je oprávněn k prodeji zboží/služeb na základě živnostenského oprávnění. Živnostenskou kontrolu provádí v rámci své působnosti příslušný živnostenský úřad. Dozor nad oblastí ochrany osobních údajů vykonává Úřad pro ochranu osobních údajů. Česká obchodní inspekce vykonává ve vymezeném rozsahu mimo jiné dozor nad dodržováním zákona č. 634/1992 Sb., o ochraně spotřebitele, ve znění pozdějších předpisů.
8.5.     Kupující tímto přebírá na sebe nebezpečí změny okolností ve smyslu § 1765 odst. 2 občanského zákoníku.

OCHRANA OSOBNÍCH ÚDAJŮ

9.1.     Ochrana osobních údajů kupujícího, který je fyzickou osobou, je poskytována zákonem č. 110/2019 Sb., o zpracování osobních údajů, ve znění pozdějších předpisů.
9.2.     Kupující souhlasí se zpracováním těchto svých osobních údajů: jméno a příjmení, adresa bydliště, identifikační číslo, daňové identifikační číslo, adresa elektronické pošty, telefonní číslo a datum narození (dále společně vše jen jako „osobní údaje“).
9.3.     Kupující souhlasí se zpracováním osobních údajů prodávajícím, a to pro účely realizace práv a povinností z kupní smlouvy a pro účely vedení uživatelského účtu. Nezvolí-li kupující jinou možnost, souhlasí se zpracováním osobních údajů prodávajícím také pro účely zasílání informací a obchodních sdělení kupujícímu. Souhlas se zpracováním osobních údajů v celém rozsahu dle tohoto článku není podmínkou, která by sama o sobě znemožňovala uzavření kupní smlouvy.
9.4.     Kupující bere na vědomí, že je povinen své osobní údaje (při registraci, ve svém uživatelském účtu, při objednávce provedené z webového rozhraní obchodu) uvádět správně a pravdivě a že je povinen bez zbytečného odkladu informovat prodávajícího o změně ve svých osobních údajích.
9.5.     Zpracováním osobních údajů kupujícího může prodávající pověřit třetí osobu, jakožto zpracovatele. Kromě osob dopravujících zboží/služeb nebudou osobní údaje prodávajícím bez předchozího souhlasu kupujícího předávány třetím osobám.
9.6.     Osobní údaje budou zpracovávány po dobu neurčitou. Osobní údaje budou zpracovávány v elektronické podobě automatizovaným způsobem nebo v tištěné podobě neautomatizovaným způsobem.
9.7.     Kupující potvrzuje, že poskytnuté osobní údaje jsou přesné a že byl poučen o tom, že se jedná o dobrovolné poskytnutí osobních údajů.
9.8.     V případě, že by se kupující domníval, že prodávající nebo zpracovatel (čl. 9.5) provádí zpracování jeho osobních údajů, které je v rozporu s ochranou soukromého a osobního života kupujícího nebo v rozporu se zákonem, zejména jsou-li osobní údaje nepřesné s ohledem na účel jejich zpracování, může:
9.8.1.  požádat prodávajícího nebo zpracovatele o vysvětlení,
9.8.2.  požadovat, aby prodávající nebo zpracovatel odstranil takto vzniklý stav.
9.9.     Požádá-li kupující o informaci o zpracování svých osobních údajů, je mu prodávající povinen tuto informaci předat. Prodávající má právo za poskytnutí informace podle předchozí věty požadovat přiměřenou úhradu nepřevyšující náklady nezbytné na poskytnutí informace.

ZASÍLÁNÍ OBCHODNÍCH SDĚLENÍ A UKLÁDÁNÍ COOKIES

10.1.  Kupující souhlasí se zasíláním informací souvisejících se zbožím/službami nebo podnikem prodávajícího na elektronickou adresu kupujícího a dále souhlasí se zasíláním obchodních sdělení prodávajícím na elektronickou adresu kupujícího.
10.2.  Kupující souhlasí s ukládáním tzv. cookies na jeho počítač. V případě, že je nákup na webové stránce možné provést a závazky prodávajícího z kupní smlouvy plnit, aniž by docházelo k ukládání tzv. cookies na počítač kupujícího, může kupující souhlas podle předchozí věty kdykoliv odvolat.

DORUČOVÁNÍ

11.1.  Kupujícímu může být doručováno na adresu elektronické pošty uvedenou v jeho uživatelském účtu či uvedenou kupujícím v objednávce.

ZÁVĚREČNÁ USTANOVENÍ

12.1.  Pokud vztah založený kupní smlouvou obsahuje mezinárodní (zahraniční) prvek, pak strany sjednávají, že vztah se řídí českým právem. Tímto nejsou dotčena práva spotřebitele vyplývající z obecně závazných právních předpisů.
12.2.  Je-li některé ustanovení obchodních podmínek neplatné nebo neúčinné, nebo se takovým stane, namísto neplatných ustanovení nastoupí ustanovení, jehož smysl se neplatnému ustanovení co nejvíce přibližuje. Neplatností nebo neúčinností jednoho ustanovení není dotknutá platnost ostatních ustanovení. Změny a doplňky kupní smlouvy či obchodních podmínek vyžadují písemnou formu.
12.3.  Kupní smlouva včetně obchodních podmínek je archivována prodávajícím v elektronické podobě a není přístupná.
12.4.  Přílohu obchodních podmínek tvoří vzorový formulář pro odstoupení od kupní smlouvy.
12.5.  Kontaktní údaje prodávajícího: adresa pro doručování YPSILON GOLF LIBEREC a.s., Ke Klubu 17, 463 31, Mníšek adresa elektronické pošty info@ygolf.cz, telefon +420731547847. 

V Mníšku, dne 28.2.2022


Generální partneři hřiště

Hlavní partneři hřiště

Partneři hřiště


Nahoru Cam icons created by Royyan Wijaya - FlaticonLive news icons created by Freepik - Flaticon